Manusia Spiderman



Siapa kata spiderman tak wujud, ini dia, dekat india mari, spiderman tiang punya, haha..memang terbaik

Prank DI jepun sangat Pelik



Lawak, Tengok je la...

Fifi Fairus Fuyoo

Kek Double


Sedap..

Banyaknya Makanan

(Gambar Hiasan)
Banyak gila makanan harini, sampai kenyang dibuatnya. 
Syukur Alhamdulillah.

Selamat Hari Raya Aidiladha

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Dengan Ini saya ingin mengucapkan kepada semua umat islam di seluruh dunia dengan ucapan selamat hari raya aidiladha Maaf Zahir dan Batin :)..

Semoga hari raya ini penuh dengan keceriaan dan kecantikan.

Sekian..

Menyelam di dalam air dengan lama

Dengan menggunakan teknik di bawah ini, anda boleh menyelam di dalam air seberapa lama yang anda suka kerana, pokok akan menghasilkan oxygen, dan memerlukan carbon dioksida, manakala manusia pula menghasilkan carbon dioksida dan mamerlukan oxygen, jadi, kedua-dua tersebut boleh digabungkan seperti gambarajah di bawah..
haha..

just For Fun 

Topi Kalis Peluru Versi Troll

Jom kita cipta topi kalis peluru dengan harga yang murah dan berpatutan, dengan topi ini, sesiapa yang menembak kita menggunakan peluru besi tidak dapat kena kita kerana magnet yang berada di atas topi tersebut akan menarik peluru pistol. Maka dengan ini, kita akan selamat :).

Troll Science..haha..

Bersantai Di tempat Paling Bahaya



Jom Kita bersantai di tempat macam ni, Ada Berani tak?
Tak dak keja betul diorang ni, tak dak penyakit saja cari penyakit, tapi macam menarik gak depa dok bersantai di tempat paling bahaya ni, Haha..

Jom Layan Cinta Muka BULU

ENtah sapa punya idea la yang buat lagu cinta muka buku najwa latif bagi jadi lagu cinta muka bulu, hahaha..apa pun, memang style la jugak lagu ni,boleh dikategorikan sebagai lawak.

Cara Untuk Menjimatkan Minyak Kereta

Sapa-sapa nak bagi jimat minyak kereta dia boleh la ubah suai kereta dia bagi jadi macam ni, gerenti jimat miyak. Haha.
Lihat gambaq kat bawak :)

Klik gambaq nak bagi besaq.

Antara Link-link luar yang menarik