Iphone 7 Parachute System. Sistem payung terjun

Tahukah anda. Setiap kali henset yang jatuh dengan tiba-tiba boleh memeranjatkan kita semua sebab takut handphone tu rosak atau retak.
Tapi dengan teknologi macam dalam video dibawah ni. Korang tak perlu risau lagi tentang masalah henset duduk tepi bucu meja ka. Dok kat banggunan tinggi ka.
Sebab henset ni dah siap ada sistem payong trejun. 

Apabila henset ni nak berlaga dengan lantai. Dia akan automatik keluarkan gas untuk menahan dari hentakan yang kuat ke atas handphone dan akhirnya handphone anda akan selamat dan tak rosak akibat jatuh.
Setiap kali handphone korang guna sistem tu. Korang kene refill semula gas tu supaya fungsi yang sama dapat diguna pakai kembali.
Jom tengok video dibawah.

Amacam?? Hebatkan?

No comments:

Antara Link-link luar yang menarik