Kenangan Sekolah Rendah

Klik gambar untuk besarkan

Ya, ini dia gambar kelas aku masa darjah 6 kot rasanya, lupa pulak dah lama dah, lebih dari 10 tahun lepas pun haha. Tak sangka semua orang dalam ni muka comel-comel ja. Biasa la, semua baru darjah berapa.

Mana satu gambar aku?cari la sendiri, tak mau tunjuk la. haha..Apa-apa pun, tengok gambar ni, teringin macam nak pergi balik zaman dulu-dulu, macam best ja kan? Tapi, apa-apa pun, masa yang berlalu tak akan dapat kita ulangi, cuma boleh tengok gambar ni saja la. :)

1 comment:

Saya Disini said...

rindunye time sekolah dulu

Antara Link-link luar yang menarik