Pakar gunting rambut

(Mesin gunting rambut)
Haha, tajuk tak boleh belah, pakar gunting rambut, sapa dia tu pakar gunting rambut tu? korang kenal ke?aku pun tak kenal, aku saja letak tajuk pakar gunting rambut, tapi aku tak tau la dia ni pakar ke tidak dalam bidang gunting rambut ni, Tipu kot.

Harini aku menjadi pakar gunting rambut sebab aku beli mesin gunting rambut, pergh, dahyat pasni mesti ramai yang nak gunting rambut kat aku kan, haha, tadi aku dah try gunting rambut dua orang sepupu aku yang kecik, memang pakar la, kepala budak tu nampak bulat ja daripada rambut panjang terus jadi rambut askar. =_=, naseb bek tak nampak pelik haha.

Baiklah, sapa-sapa yang nak jadi askar tu boleh jugak aku tolong gunting rambut korang tu, korang leh la panggil aku untuk gunting rambut korang tu, mau ker..hihi
 Setakat itu sajalah kot entri aku tentang pakar gunting rambut ni. Next entry akan menyusul, jangan ketinggalan.. 

Ha, itu pun kau nak cerita dalam blog kau ka? 
Dah nama pun blog, cerita je la apa pun, aku yang taip guna jari aku, bukan jari korang pun kan, hahha.. Jangan Marah yer..Gurau :)

No comments:

Antara Link-link luar yang menarik