Mula dari Bawah

Assalamualaikum, hari ni aku tulis blog ini dengan bermulanya dari bawah ataupun dalam erti kata lain, baru buat blog, walaupun aku dah ada banyak blog sebelum ini, tapi aku nekad untuk buang semua blog-blog aku yang banyak tu demi untuk tumpu pada satu blog saja. (Banyak-banyak pening kepala, kalau banyak idea tak pa la, aku bukan pandai sangat..haha )

Untuk pengetahuan semua, lebih dari 10blog aku ada dan aku tak dapat nak tumpu kesemua tu dalam satu masa maka blog aku yang banyak-banyak tu jadi tak terurus dan jarang untuk diupdate, jadi tindakan aku untuk delete semua blog-blog itu semua adalah sangat bernas kerana lepas ni aku dapat menumpu penuh perhatian kepada blog ini dengan lebih masa.

Kenapa mula dari bawah?, biasa la, kalau kita nak buat satu-satu benda kan kita kena mula dari bawah, tak boleh terus-terus nak up kan?nanti kita jugak yang susah, dan buat masa sekarang aku cuba untuk tidak membuat blog banyak-banyak dan aku akan tumpu pada satu saja.

Jadi setakat itu lah saja entry kali ini, yang tak mempunyai sebarang gambar, hanya tulisan yang datang dari minda yang kosong ini, ada masa akan aku tulis lagi post-post yang berikutnya.

Jadi kalau korang semua ada banyak-banyak blog tu, tiru lah macam aku, delete dan buat semula yang baru, dengan cara ni pasti kita jadi rajin nak update selalu kan..hehe

Bersambung lah ye..... :)

Comments

kucin'_brutal said…
mesti dh lame dlm dunia blog ni kan..
cahyok2..ngn blog baru ni...
meh la singgh+komen blog kucinbrutal..;)
http://kucinbrutal.blogspot.com

Popular posts from this blog

Clash Of Clans Gem Hack

Petua Berkesan Membuang Ketuat Di kaki

Otak akan cerdas kalau tulis jawi